کدال اخبار و اطلاعیه‌های بورس ایران

زمانبندی پرداخت سود وبوعلی سرمایه گذاری بوعلی سال مالی منتهی به ۱۳۹۹/۱۱/۳۰

وبوعلی
سرمایه گذاری بوعلی

شرکت سرمایه گذاری بوعلی (وبوعلی) اعلام کرد که سود سهام سال مالی منتهی به ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ را مطابق با اطلاعیه زیر به حساب سهامداران خود واریز می‌کند. سهامداران محترم می‌توانند برای اطلاعات بیشتر و مشاهده جزئیات کامل، از جمله مبلغ دقیق سود و نحوه ثبت نام برای دریافت سود، به فایل PDF پیوست شده مراجعه کنند یا با شماره تماس (شماره) بخش پشتیبانی سهام شرکت تماس حاصل نمایند.

جزئیات پرداخت سود وبوعلی

در راستای اجرای ماده ۱۲ دستور العمل اجرایی افشای اطلاعات سازمان بورس و اوراق بهادار، بدینوسیله برنامه زمانبندی پرداخت سود سهان سهامداران محترم سرمایه گذاری بوعلی بابت عملکرد سال مالی منتهی به ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ را به شرح زیر به اطلاع میرساند

Loading PDF…

زمان و روش‌های دریافت سود سهام شرکت سرمایه گذاری بوعلی

به منظور اطمینان از دریافت به‌موقع سود سهام خود، ضروری است که نسبت به تاریخ‌های اعلام شده و فرآیند دریافت سود، اطلاعات دقیقی داشته باشید.

تاریخ پرداخت سود وبوعلی

تاریخ پرداخت سود معمولاً پس از تصویب در مجمع عمومی سالیانه شرکت و اعلام از طریق اطلاعیه‌های رسمی سازمان بورس و اوراق بهادار تعیین و اعلام می‌گردد. که دراطلاعیه بالا (PDF آگهی) بصورت کامل تاریخ واریز سود سهام برای سهامداران وبوعلی تشریح شده است.

روش‌های دریافت سود وبوعلی

دریافت سود می‌تواند از طریق حساب‌های بانکی انجام گیرد یا به صورت دستی با مراجعه به شعب منتخب بانک‌ها سود خود را دریافت کنید. برای سهولت در فرآیند دریافت، اکثر شرکت‌ها و سازمان بورس توصیه می‌کنند سهامداران حتماً در سامانه سجام ثبت‌نام کرده و حساب بانکی خود را جهت واریز مستقیم سود معرفی نمایند. در آگهی بالا نحوه دریافت سود توسط سهامداران دارای کد سجام و همچنین سهامداران فاقد کد سجام بطور کامل شرح داده شده است.

دریافت سود سهام وبوعلی از طریق سامانه سجام

سرمایه‌گذاران گرامی، دریافت سود سهام سرمایه گذاری بوعلی با استفاده از سیستم یکپارچه مالی سجام هم اکنون ساده‌تر از هر زمان دیگری است.شما با تکمیل فرآیند ثبت‌نام در سامانه سجام، دیگر نیازی نیست هر سال برای دریافت سود سهام به بانک مراجعه کنید، زیرا این فرآیند به صورت خودکار انجام شده و سود مستقیماً به حساب شما واریز می‌گردد.